Aminokiseline

Želiš da poboljšaš svoje sportske rezultate i da se pri tom dobro osećaš? Znaš da za postizanje rezultata sam trening nije dovoljan već moraš početi i da se hraniš pravilno? Ne znaš koje prehrambene dodatke da odabereš da bi tvoje telo tokom sportskih aktivnosti dobilo sve što mu je potrebno? Pre kupovine proizvoda iz oblasti sportske ishrane pregledaj zanimljivu ponudu i razmisli s kojim dodacima možeš poboljšati svoje zdravlje i sportske rezultate.

Aminokiseline, ugljeni hidrati, belančevine, proteini, masne kiseline, vitamini i minerali su supstance koje tvoje telo treba kako bi funkcionisalo i važno je uravnoteženo se hraniti kako bi telo dobilo sve potrebne nutrijente. Na ishranu posebno treba paziti ako za vreme treniranja želiš da izgubiš masnoću i dobiješ na mišićnoj masi. U tom slučaju izaberite preparate namenjene upravo tome - potražite dodatke ishrani sa kazeinom, glutaminom i surutkom, kao i drugim dodacima koji mogu poslužiti i kao dodatak obroku.

Najvažnije su belančevine, bez kojih mišići ne mogu postojati jer su belančevine osnovni graditelji mišićne mase. Belančevine ili proteine možeš koristiti u raznim oblicima, od praška, tableta do napitaka napravljenih od surutke. Surutka je manje kvarljiva, a možeš je nositi sa sobom na treninge jer je vrlo važno unositi belančevine prilikom fizičkog napora kako bi se mišići što pre počeli obnavljati. Surutka čuva mišiće i brine se za njihov rast, a ujedno je i zdrava jer hrani imunitet i pomaže kod gubitka masnoće i telesne težine.

Od aminokiselina, koje su sastavni deo belančevina, za rast i razvoj mišića najvažniji je glutamin koji telo proizvodi samo toliko koliko mu treba za normalno funkcionisanje. Stresan život i naporni treninzi crpe glutamin iz mišića, pa se oni teže regenerišu. Ukoliko želiš da povećaš mišićnu masu, uzmi glutamin odmah nakon treninga.

Osnovna hrana mišića su ugljeni hidrati koji pomažu da se postigne veće ubrzavanje, a samim tim i bolji sportski rezultati. S njima ćeš osigurati dovoljno energije, važni su i kod vožnje bicikla ili maratonskog trčanja ili bilo koje druge aktivnosti koja iziskuje veliku količinu energije. Unos veće količine ugljenih hidrata je vrlo važan pre napornog treninga. Telu je obično dovoljna energije koju prerađuje iz hrane tako da dodatan unos nije potreban, ali ukoliko imaš premalenu telesnu težinu obavezno je i uzimanje ugljenih hidrata uz belančevine. Možeš ih koristiti i kao dopunu hranjivog obroka ili kada ideš na trening direktno s posla ili iz škole.

više
Saveti 0
Na Idealno.rs se aktivno brinemo za bezbednost korisnika i podataka.

Za prikaz proizvoda i ponuda prodavnica sačekaj malo.

User: 54.198.104.202 1959085747

Za dodatna pitanja, pišite na webmaster@ceneje.si

Slične kategorije

Pre kupovine želiš da vidiš više korisnih informacija?

FAQ (Česta pitanja i odgovori)Pretraži savete

Da li želiš među prvima da saznaš najbolje sezonske ponude?
Prijavi se za e-novosti, koje nedeljno pripremamo za tebe.

Unesi ispravnu e-mail adresu

Hvala na prijavi. Uskoro možeš da očekuješ prve nedelljne e-novosti.