Ne odgovara vam cena? Čekirajte funkciju i obavestićemo vas kad cena padne.
LOKACIJE PRODAVNICA
Sve više ignorisani usred eksplodirajuc´e trip-hop scene, Massive Attack se konačno vratio 1998. sa Mezzanine-om, pločom koja je odmah objavila ne samo da se grupa vratil...
Pročitaj ceo opis
Sve više ignorisani usred eksplodirajuc´e trip-hop scene, Massive Attack se konačno vratio 1998. sa Mezzanine-om, pločom koja je odmah objavila ne samo da se grupa vratila, vec´ i da su snimili set pesama jednako jedinstvenih i otkrivajuc´ih kao na svom debiju, pre skoro deceniju. Sve počinje zadivljujuc´im udarcem jedan-dva-tri-četiri: "Angel", "Risingson", "Teardrop" i "Inertia Creeps". Upotpunjujuc´i svoje uzorke i klavijature studijskim bendom, Massive Attack otvaraju pesmom „Angel“, oštrom produkcijom koja sadrži naglašene ritmove i izobličenu bas liniju koja uokviruje vokal (od strane redovnog grupe Horace Andi) i dvominutni flame-out uz besne gitare. „Risingson“ je gusta, mračna karakteristika za same Massive Attack (u produkciji, kao i u vokalu), sa dubby efektima i reverbom u kuhinji. „Teardrop“ predstavlja još jednu genijalnu saradnju -- sa Elizabet Frejzer iz Cocteau Tvins -- iz produkcijske jedinice sa veštinom za regrutovanje darovitih izvođača. Mešavina zemljanog sa eteričnim uopšte ne bi trebalo da funkcioniše, ali Massive Attack to na dobar način izvodi. "Inertia Creeps" bi mogao biti vrhunac, još jedna karakteristika samo za jezgro trojke. Sa jezivom atmosferom, fuzz-ton gitarama i obiljem efekata, pesma bi mogla da bude najbolja produkcija najboljeg producentskog tima koji je elektronski svet ikada video.