Ležeći usisivači
Ležeći usisivači su najčešći tip usisivača koji se koristi u domaćinstvu. Vrlo verovatno već imaš jedan takav usisivač i treba ti novi, ali ne možeš da odlučiš koji je najbolji za tebe.
Za svoj rad usisivači koriste atmosferski pritisak. Većina njih ima ugrađen motor za pokretanje ventilatora, što smanjuje pritisak u uređaju, što znači da pritisak vazduha potiskuje vazduh kroz glavu za usisavanje kroz cev u uređaj. Tu je pritisak izjednačen, a prašina i ostale čestice prljavštine se prikupljaju u vakuum vrećicu ili rezervoar za prikupljanje i vazduh se vraća u sobu. Budući da ovaj postupak često podiže prašinu u sobi, svi moderni usisivači su opremljeni su različitim vrstama filtera, od kojih je najčešći HEPA filter. Tu su i vodeni usisivači, koji rade kao pročišćivači vazduha, tako da prljavi vazduh koji ispumpa iz okoline, pročisti kroz vodu. Takvi usisivači su vrlo efikasni, ali njihova primena zahteva malo više vremena, jer je posudu sa vodom potrebno očistiti nakon svake upotrebe, jer u suprotnom mogu da se razviju neprijatni mirisi.
U posljednjih nekoliko godina, razvile su se različite vrste usisivača. Neki čak imaju mogućnost mokrog i dubinskog usisavanja koje se koristiti za čišćenje tapaciranog nameštaja i dušeka. Za detaljno čišćenje keramičkih površina komercijalno su dostupni parni usisivači, koji čiste pomoću pare koju sami proizvode. Paru samo treba usmeriti prema površini koju onda usisa zajedno sa prljavštinom. Usisivači pod visokim pritiskom se često koriste u industriji, a u kućnom okruženju nešto manje, ali su svakako vrlo efikasni za čišćenje tapaciranih površina, kao i vodeni usisivači.
Za upotrebu u domaćinstvu i dalje su najpopularniji obični usisivači sa suvim usisavanjem. Oni su obično opremljeni dodatnim usisnim glavama, za usisavanje nameštaja, tepiha i uskih prostora. Sa višegodišnjim razvojem postaju sve tiši i snažniji, a koriste i sve manje električne energije.
Osim ležećih, u svetu su vrlo popularni uspravni usisivači koji rade isti posao po sličnim fizičkim principima, samo je oblik malo drugačiji. U stvari, uspravni usisivači su najsličniji ne-električnim usisivačima s kraja 19. veka. Možda je takav imala i tvoja baka. Prednost uspravnih usisivača leži u činjenici da je njihovo držanje prirodnije, a njihova slabost je ta što je s njima teško usisati neke druge površine.
Bez obzira na potrebe i želje koje mora da ispunjava tvoj savršeni usisivač, proveri različite ponude na idealno.rs i izaberi najbolji za sebe.
Brand
- 1-BBrend (2)
- ADLER (1)
- AGM (1)
- ALFA PLAM (1)
- AMICA (3)
- ANIMAL (1)
- ARDES (1)
- ARIETE (7)
- BEKO (27)
- BLACK & DECKER (4)
- BLUE (1)
- BOMANN (4)
- BOSCH (88)
- BRINOX (1)
- CAMRY (1)
- CANDY (10)
- CLATRONIC (2)
- COLOSSUS (5)
- DAVOLINE (3)
- Deerma (2)
- DS (1)
- DYSON (1)
- ELECTROLUX (41)
- FG (9)
- FIELDMANN (1)
- FIRST (1)
- FOX (3)
- GORENJE (78)
- HOOVER (7)
- HYUNDAI (2)
- INGCO (1)
- ISKRA (2)
- KÄRCHER (13)
- KENO (4)
- LINEA (2)
- LIV (6)
- MAKITA (7)
- MIDEA (1)
- MIELE (19)
- NEXSAS (4)
- NO NAME (1)
- OEM (1)
- PHILIPS (14)
- PROFICARE (1)
- PROSTO (1)
- ROWENTA (56)
- SAMSUNG (71)
- SBOX (1)
- SENCOR (14)
- SIGMA (2)
- SINBO (1)
- TESLA (12)
- TRISTAR (1)
- VILLAGER (8)
- VIVAX (58)
- VORNER (3)
- VOX (76)
- WOMAX (2)
- XENON (1)
- ZANUSSI (3)
- ZEPTER (1)
- ZILAN (4)
Maks. snaga motora (W)
Dužina kabla (u m)
Težina usisivača (u kg)
Volumen kese / posude (l)
Ne propusti
Saveti prilikom kupovine
8 preporuka za bezbedan onlajn šoping
Ponekad internet nije najbezbednije mesto za kupovinu. I zbog toga je neophodno da budete na oprezu. ...
Proglašene najbolje domaće veb-prodavnice konkursa Web Retailer Award 2022!
Na konferenciji E-commerce Jam svečano su dodeljena priznanja najboljim veb-prodavnicama regiona u okviru ...
Kako izabrati usisivač?
Usisivač ne bi smeo da nedostaje nijednom domaćinstvu, a na tržištu je nepresušan izbor. Mi ćemo ti pomoći ...
Izbor savršenog poklona više nije nemoguća misija
Praznična trpeza, zabave u decembru, druženja s porodicom, prijateljima i saradnicima. Sve je to neizostavni ...
-
Popularnost
- Popularnost
- Cena (od najniže)
- Cena (od najviše)
- Naziv proizvoda (A-Z)
- Naziv proizvoda (Z-A)
- Broju prodavnica
- Popust (od najnižeg)
- Popust (od najvišeg)