SAVET Mali kućni aparati
23.12.2022. 11.19.20

ZANIMLJIVE ČINJENICE O POTROŠNJI ZA NOVOGODIŠNJI ŠOPING 2022.

1/1

Iako bi se jahači antinovogodišnjeg raspoloženja poistovetili sa brojem onih koji uopšte ne kupuju novogodišnje poklone (18%) jer ne veruju u praznični duh i više vole mrak i tišinu nego lampione i zvona, anketa sprovedena na platformi Idealno.rs (deo Heureka grupe) ukazuje da je među nama i 11% darovalaca koji intenzivno razmišljaju o iznenađenjima ispod jelke i pripremaju ih tokom čitave kalendarske godine.

U želji da iskreno obraduje bližnje, ubedljiva većina (49%) konsultuje se sa zajedničkim prijateljima i rođacima kako bi upriličila prave poklone i razgalila sebi najdraže duše, a samo 9% njih kupuje impulsivno, tek da zadovolji običaj. Štaviše, i u vreme pomahnitale skupoće, kada svi pomalo živimo na niskoj nozi i još čekamo da počnu da nam naplaćuju kiseonik koji udišemo, ogroman udeo ne planira da štedi (79%) pa će za novogodišnje darivanje potrošiti istu ili veću sumu novca nego prošle godine, a neverovatnih 11% namerava da uloži više od 20.000 dinara u osmeh voljenih ljudi.

S druge strane, mada je svima stalo da uštede jer niko ne bere keš na grani, domaći onlajn potrošači neće prineti žrtvu kvaliteta i dugotrajnosti izabranih poklona (55%), već će posvetiti više dragocenog vremena tražeći sniženja i istražujući najbolje ponude (66%), dok će 8% poklone izrađivati ručno. Kao i o drugim zgodama, i za Novu godinu ima onih (27%) koji će najdražima podeliti čestitke sa novcem – poželjno u evrima – da sami izaberu ono o čemu su pisali pismo Deda Mrazu. 

Kad pominjemo novogodišnje liste želja, u anketi smo pitali korisnike sa čega bi ih najviše obradovalo da pocepaju ukrasni papir, i evo šta su nam odgovorili: najveći broj (64%) intimno mašta o praktičnom poklonu poput garderobe, malih kućnih aparata i proizvoda za negu lica i tela, a slede ih oni koji se nadaju knjizi (20%) ili nekom ukrasu za kuću (16%).
 

Da li želiš među prvima da saznaš najbolje sezonske ponude? Prijavi se za e-novosti, koje nedeljno pripremamo za tebe.

Unesi ispravnu e-mail adresu

Tvoja prijava možda još nije potpuno završena. Ako se prijavljuješ prvi put, otvori svoje e-mail sanduče i klikni na link u poruci. Ne zaboravi pogledati i u spam folder.

® 2024 Ceneje d.o.o., deo grupe Heureka