GOODYEAR Letnja guma 255/55R19 WRL AT ADV 111H XL
Kretanje cena
LOKACIJE PRODAVNICA
Wrangler All-Terrain Adventure
• Wrangler All-Terrain pneumatik sa izdržljivošću Kevlar® vlakana, spreman za prelazak na terensku vožnju u svakom trenutku
•... Pročitaj ceo opis
• Wrangler All-Terrain pneumatik sa izdržljivošću Kevlar® vlakana, spreman za prelazak na terensku vožnju u svakom trenutku
•... Pročitaj ceo opis
21.297,00 DIN
-10 %
19.201,00 DIN
Brzinska klasa
Određuje maksimalnu brzinu sa tom gumom. Maksimalna brzina je u porastu po abecednom redu - Na primer. B brzina ocena za brzine do 50 km / h, maksimalna Y brzina Ocena je za brzine do 300 km / h <br> * B -. Do 50 km / h, C - do 60 km / h, D - do 65 km / <br> h * E - do 70 km / h, F - do 80 km / h, G - do 90 km / h <br> * J - do 100km/h, K - do 110 km/h, L - do 120 km/h<br>* M - do 130 km/h, N - do 140 km/h, P - do 150 km/h<br>* Q - do 160 km/h, S - do 180 km/h, T - do 190 km/h <br>* H - do 210 km/h, V - do 240 km/h, W - do 270 km/h<br>* Y - do 300 km/h, ZR - nad 240 km/h
Indeks opterećenja
Određuje maksimalni teret guma na pravilan unos pritiska vazduha kod maksimalno dozvoljene brzine na toj gumi. Ako je veći indeks to više može gume da bude opterećena.
111
Prečnik (")
Oznaka prečnika felge (u palciima / inčima / colma), na koju se montira guma. Npr. R15 znači da guma odgovara felgi 15" (15 inča / palca ). Unutrašnji prečnik gume i spoljašni prečnik felge su oba 15".
Presek (mm)
To je udaljenost između ruba felge i spoljašnjeg ruba guma. Šta je manja uža je guma (morat ćete da budete oprezni kod vožnje kroz rupe ...). Što je veća više liči na traktorske gumu ali je i vožnja sa njom mekša.
Cuin
Idealno.rs Unique Identification Number
CX00CA252C
Prijavi grešku
SLIČNI PROIZVODI
• Wrangler All-Terrain pneumatik sa izdržljivošću Kevlar® vlakana, spreman za prelazak na terensku vožnju u svakom trenutku
• Ojačani sloj Kevlar® vlaknima
• Otporan na probijanje i zasecanje za sigurnu terensku vožnju
• Tehnologija DuraWall
• Pruža izdržljivost i pojačava otpornost na zasecanje bočnog zida
• Optimizovan dezen gazećeg sloja pneumatika
• Ravnomerna raspodela pritiska duž celog otiska za veću kilometražu
• Unapređeni rubovi za prianjanje
• Rubovi gazećeg sloja stvaraju bolju trakciju između pneumatika i podloge, kao i sigurno prianjanje i kočenje
• Otvoreni blokovi na ramenu pneumatika
• Olakšavaju odvođenje blata iz gazećeg sloja poboljšavajući vuču pri terenskoj vožnji