Maya? 5 bez tajni 432.00 (258)
Za ovaj proizvod trenutno nema ponude.
Karakteristike proizvoda: Maya? 5 bez tajni 432.00 (258)
- Maya? 5 bez tajni 432.00 (258)
- Autor: John Kundert-Gibbs, Peter Lee, Dari
- Korisni?ki Nivo: Svi nivoi
- Povez: Tvrdi
- CD uz knjigu: Da
- Broj strana: 949
- ISBN broj: 86-7310-265-0
- Izdava? originala: Sybex
Opis proizvoda: Maya? 5 bez tajni 432.00 (258)
Kroz ovu knjigu je predstavljen kompletno novi, kohezivni, ekspertski organizovan animacioni projekat koji Vas u?i specifi?nim ve?tinama koje obezbe?uje rad sa paketom Maya, i istovremeno pru?a prakti?ni uvid u celokupni proces animiranja. Fajlovi podr?ke organizovani po fazama omogu?avaju uklju?ivanje u projekat u bilo kojoj ta?ki ? zna?i, mo?ete da pro?itate ovu knjigu od korica do korica, ili je koristite kao priru?nik, detaljnije se zaustavljaju?i kada su Vam neophodne informacije ili ve?be o specifi?nom modelovanju, animiranju i tehnikama renderovanja. Odakle god da po?nete, prona?i ?ete stru?ne savete o najnovijim karakteristikama paketa Maya, pre?ice zahvaljuju?i kojima ?tedite dosta vremena, i napredne mogu?nosti.
Komentar kupca
Po?tovani, ovo nije pitanje niti ni?ta sli?no tome, ve? ogromna pohvala za va?e izdanje "MAYA 5 bez tajni" koja je jedna od najboljih knjiga ikad izdatih ? prevod bez gre?ke. Svaka ?ast. Trebali bi vi?e pa?nje posvetiti ovoj oblasti, jer vam to o?igledno super ide!
Marko Joci?
Ovo izdanje obuhvata:
Osnove Maya-e: kratak pregled interfejsa, plus planiranje, pisanje i postavljanje pri?e za animaciju.
Modelovanje: NURBS, poligoni i kori??enje alatke Subdivision Surfaces, modelovanje karaktera.
Animacija: putanje i kosti, deformeri, povezivanje, Trax, dinamika ?vrstih tela, MEL skriptovanje, animacija ?estica, animacija vo?ena izrazima.
Izlaz: arhitektura renderovanja, renderovanje, sen?enje i teksture, osvetljavanje, specijalni svetlosni efekti.
Napredne alatke i tehnike: Paint Effects, kosine i zapremine, dinamika mekih tela, Fluid Effects, Fur i Cloth.
Na CD-u
Uklju?eni su svi fajlovi koji su neophodni za kompletiranje animacionog projekta predstavljenog u knjizi. To podrazumeva fajlove za sve "faze" projekta, tako da mo?ete da se uklju?ite u projekat u bilo kom trenutku, i ima?ete kompletirane sve prethodne korake. Tako?e, uklju?en je softver Maya Personal Learning Edition.
O glavnim autorima
John Kundert-Gibbs je direktor programa Digital Production Arts na Cleamson University, i autor nekoliko publikacija o paketu Maya, kompjuterskoj grafici i postizanju dramskih efekata u animaciji. Peter Lee je direktor Storydale-a u Ju?noj Koreji, gde radi na TV serijama, reklamama i filmovima. Radio je i kao 3D stru?njak na razli?itim filmskim projektima i projektima za kreiranje igara.
Kratak sadr?aj
Predgovor
Uvod
I DEO: PRE NEGO ?TO PO?NETE
Poglavlje 1: Interfejs Maya-e
Poglavlje 2: Kreiranje animirane pri?e
Poglavlje 3: Priprema za rad sa Maya-om
II DEO: MODELOVANJE
Poglavlje 4: Osnove modelovanja
Poglavlje 5: NURBS modelovanje
Poglavlje 6: Poligoni i alatka Subdivision Surfaces
Poglavlje 7: Modelovanje karaktera
III DEO: DEFINISANJE ANIMACIJE POMO?U KLJU?NIH KADROVA
Poglavlje 8: Osnovna animacija
Poglavlje 9: Deformeri i skeleti: Ure?ivanje I
Poglavlje 10: Povezivanje i kontrole: Ure?ivanje II
Poglavlje 11: Animacija karaktera
Poglavlje 12: Tehnike nelinearne animacije
IV DEO: AUTOMATIZOVANA ANIMACIJA
Poglavlje 13: Animacija ?vrstih tela
Poglavlje 14: Uvod u MEL
Poglavlje 15: Programiranje pomo?u MEL-a
Poglavlje 16: Animacija vo?ena izrazima
Poglavlje 17: Uvod u ?estice
Poglavlje 18: Napredna animacija ?estica
V DEO: KREIRANJE IZLAZA
Poglavlje 19: Osnove renderovanja
Poglavlje 20: Definisanje osvetljenja za animaciju
Poglavlje 21: Definisanje tekstura za animaciju
Poglavlje 22: Napredno renderovanje za animaciju
VI DEO: NAPREDNE TEME
Poglavlje 23: Modul Fur
Poglavlje 24: Modul Cloth
Poglavlje 25: Modul Paint Effects
Poglavlje 26: Modul Fluid Effects
Poglavlje 27: Uklapanje i editovanje
Indeks