Stvorite strategijski plan kojim ćete konačno poboljštai usluge svoje organizacije!
Kako da ostvarite konkurentsku prednost kroz razvoj i inovaciju usluga osnovna je tema autora A. Gustafssona i M. D. Johnsona. Sposobnost razvijanja i pružanja vrhunske usluge je ključna za poslovnu strategiju i uspeh. Uprkos tome, vrlo mali broj organizacija je sposoban da stvori sveobuhvatan program za razvoj usluge. Autori u knjizi nastoje da pomognu upravo tim kompanijama, menadžerima i preduzetnicima kako bi uspešnije konkurisali tokom ta tri paralelna procesa: održavanje usluga, poboljšanje radne uspešnosti kao i inovacija usluge.
Kratak sadržaj:
Konkuriranje kroz usluge
Kako stvoriti prednost usluzi
Održavanje usluge: Uklanjanje nedostataka
Kako poboljšati uspješnost usluge: Dodavanje prednosti
Inovacija usluge
Preuzmite vodstvo
Povez: mek
Format: 15,0 cm x 23,0 cm
Broj strana: 216 str.
Jezik: hrvatski
Povez: mek
Format: 15,0 cm x 23,0 cm
Broj strana: 216 str.
Jezik: hrvatski